Selasa, 5 Jun 2012

Bergaduh BESAR dengan agen insurans

1. Beberapa hari lepas penulis bergaduh besar dengan perempuan celaka niii...agen insuran yang suka menelipon orang sambil menawarkan insuran........insuran konvensional.....

2. Dulu, tahun lepas penulis tertipu dengan ayat-ayat 'manis' perempuan celaka ni sambil memberi keterangan kad kredit penulis untuk beli insuran yang ditawarkan.......

3 Ya, dulu penulis masih tak tahu apa-apa pasal kad kredit dan panggilan sial macam ni yang telipon untuk ambik duit pelanggan......

4. Tapi, tahun ni, 2012.... penulis dah tahu operasi syarikat macam ni yang senang2 ambil duit pelanggan melalui panggilan dan lebih teruk lagi memancing pelanggan beli insurans konvensional yang terang-terang tidak berlandaskan syariah islam.........A** A****.

5. Penulis pun dengan tegas tak mahu sambung lagi insurans yang tak ada hitam putih ini dan membatalkan polisi insurans 'maya' ini walaupun macam-macam alasan diberikan oleh perempuan sial ni.

6. Mungkin dah banyak makan rezeki haram dan tak dapat detail kad kredit penulis.......perempuan sial ini terus gila meroyan hantar mesej (sms) menghina penulis yang katanya asal dari kampung....hanya layak kerja di kawasan felda dan dan tak ada duit nak sambung insurans 'celaka' ini.

7. Aku pantang betul orang hina aku ni.......penulis terus serang balas dan serang menyerang berlaku dari waktu selepas zohor sampai ke asar.

8. Perempuan sial ini memang gila meroyan mengugut mencelakakan penulis dengan mengatakan pak cik nya 'orang besar' di sesebuah negeri......macam Malaysia tak ada undang-undang.

9. Akhir sekali penulis malas nak layan perempuan sial ini memandangkan waktu Asar dah masuk....azan dah berkumandang........tapi perempuan ni dengan bongkak mahu buat perhitungan dengan penulis di akhirat  kelak. tapi apa yang pasti perempuan sial ini memang tak dapat memberikan hujah-hujah yang  insurans nya mematuhi syariat islam.

10. Lantaklah kau........gilalah meroyan lah lagi.....baik penulis menghadap Allah SWT daripada layan perempuan sial ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan